Čo na tomto blogu nájdete :)

Drahí čitatelia :)

Na začiatok by som vás v krátkosti chcela "zasvätiť" do fungovania tohto blogu a trochu vás v ňom zorientovať (a možno aj navnadiť) :) Čo všetko tu postupom času môžete nájsť?

Srdce na srdci
Samozrejme, ako inak, príspevky odo mňa :) Budú na rôzne témy, napr. z oblasti nosenia detí, kontaktného rodičovstva alebo z problematiky náhradnej starostlivosti. Nájdete ich pod menovkami "Nosenie", "Kontaktné rodičovstvo", "Náhradná starostlivosť" a i.

V "Nosiacom vzdelávacom okienku" objavíte príspevky praktického charakteru (napr. ako si vybrať správny nosič alebo šatku na nosenie, z akého materiálu, ako sa o ne starať, ako nosiť dieťa v rôznych ročných obdobiach a i.).

Keďže na Slovensku a aj vo svete je neúrekom rôznych výrobcov a značiek nosiacich pomôcok, budem sa vám snažiť niektoré z nich predstaviť. Doplním aj nejaké recenzie nosičov a šatiek, ktoré mi prešli rukami (nájdete ich pod menovkou "Hodnotenie/recenzia").

Aby ste nečítali len mňa a nezačala som vás tak nudiť :), budem si občas pozývať na písanie príspevkov rôznych hostí (napr. poradkyne nosenia, laktačné poradkyne, fyzioterapeutky, odborníkov z oblasti náhradnej starostlivosti, profesionálnych, pestúnskych, adoptívnych rodičov a i.), ktorí vám prinesú svoj pohľad na konkrétne témy (nájdete ich pod menovkou "Hosťovanie").

Pod menovou "Predstavujem vám..." nájdete príspevky, v ktorých vás "zoznámim" s rôznymi osobnosťami, pôsobiacimi napr. v oblasti nosenia, kontaktného rodičovstva, náhradnej starostlivosti a i.

No a nakoniec v "Rozhovoroch" nájdete moju spoločnú debatu s ľuďmi, ktorí majú nejakú vlastnú a zaujímavú skúsenosť a chcú sa o ňu podeliť.

Je toho dosť? :) Verím, že áno. Ale ani toto nemusí byť všetko :) Určite to budem v priebehu existencie tohto blogu dopĺňať a rozširovať. A ak by ste aj vy niečo ďalšie privítali, nebojte sa to napísať do komentárov tohto príspevku. Už teraz sa na ne teším ;)

Do nosenia priatelia :)

P.S. Určite ste si všimli obrázok na začiatku príspevku (akoby nie pri jeho veľkosti :) ). Chcela by som vám predstaviť moje logo, ktoré mňa a moju prácu charakterizuje a budete ma môcť pod ním nájsť :)

Komentáre

Obľúbené príspevky