Výhercovia súťaže :)

A je to tu! Konečne som sa dostala k žrebovaniu výhercov :) Aby som Vás už dlho nenapínala, prejdem rovno k veci :)

Krásne onbuhimo zn. Lenny Lamb vyhrala maminka č. 5 - Mária Maruška Kijovská!!!


Ďalšími výhercami veľmi pekných kníh sú:
  1. maminka č. 13 - Zuzka Metenková
  2. maminka č. 7 - Vladka Vrablová
  3. maminka č. 3 - Magdaléna Kocáková
  4. maminka č. 12 - Sidónia Dolniaková
Všetkým srdečne gratulujem :) Zároveň Vás chcem poprosiť, aby ste sa mi ozvali prostredníctvom kontaktného formulára (na pravej strane dole v bočnom paneli). Pri výhercoch kníh platí, že tá, ktorá sa mi ozve skôr, bude si môcť vybrať knihu, o ktorú má záujem (posledná bude mať tú, ktorá zostane ;) ).

Na záver by som chcela poďakovať všetým zúčastneným a e-shopu nosime.sk za poskytnutie nádhernej ceny :)

Prajem všetko dobré :)



Do nosenia priatelia ;)

Komentáre

Obľúbené príspevky