Radostný a požehnaný Nový rok 2016!!!

Milí čitatelia :) Vítam vás v Novom roku 2016 :) Dúfam, že od neho máte veľké očakávania. Mali by ste ;) Tak ako každý deň môže znamenať nový začiatok, tak aj rok. 

Viem, že ľudia si zvyknú dávať predsavzatia, ale nie vždy majú vôľu ich dodržať :) Mne sa osvedčilo dávať si plány, či ciele, čo by som za ten rok chcela stihnúť alebo dosiahnuť. Inšpiroval ma v tom článok v nemenovanom kresťanskom časopise. V ňom jedna maminka popisovala, ako si s deťmi vždy na Nový rok spoločne sadnú (všetci ako jedna rodina) a vytvoria pomocou farbičiek, fixiek (alebo toho, čo majú po ruke) jeden veľký farebný plagát plný plánov a vízií - čo by chceli v nasledujúcom roku dosiahnuť, kam by chceli ísť, čo by chceli zažiť... Tento  krásny rodinný výtvor si odložia alebo niekde zavesia a ku koncu roka sa k nemu vrátia - bilancujú, čo sa im podarilo, čo nie, prečo... Mňa osobne to veľmi inšpirovalo :) Až tak, že som to začala robiť tiež (a verím, že keď Matej trochu podrastie, pridá sa ku mne :) ) Túto "tradíciu" praktizujem už dva roky. Výsledkom je pre mňa skvelý pocit, keď vidím, že to, čo som chcela a po čom som túžila, sa stalo realitou :) 

Aké sú moje plány na rok 2016? Fuuuu!!! :D Veľké :) Aj tento rok som ich dala na papier a tu je výsledok ;)

Plodný rok 2016 :)
Aké sú tie vaše? Ak vás tento spôsob oslovil, pridajte sa ku mne. Prípadne, ak chcete, môžete sa so mnou o ne podeliť (pripnite ich do komentára alebo pošlite mailom :) ) Budem sa na ne tešiť ;)

Keďže je pred nami rok 2016, žiadalo by sa pre vás pripraviť aj niečo nové, nie? ;) Takže na čo sa môžete na mojom blogu tešiť? Určite na druhú časť rozhovoru s Nelkou Kanášovou :) Taktiež pre vás pripravujem nové rubriky, napr.: 
  • "Môj príbeh" (a určite tam nečakajte len ten môj :) Viac prezradím neskôr ;) )  
  • "Čo sa vyskúmalo" (pôjde o príspevky venované rôznym výskumom z oblasti nosenia, kontaktného rodičovstva alebo náhradnej starostlivosti, ktorých úlohou bude okrem iného vyvracať rôzne fámy, mýty a predsudky z týchto oblastí)
A samozrejme sa môžete tešiť aj na "tradičné" rubriky - "Predstavujem vám...", "Rozhovory", príspevky od hostí (rubrika "Hosťovanie"), "Recenzie/hodnotenia", rôzne príspevky o nosení, kontaktnom rodičovstve a náhradných rodinách (ale to už viete, však? ;) )

Čo na záver môjho prvého a novoročného príspevku? Podobne, ako som zakončila starý rok s Božím slovom, aj ten nový chcem začať práve takto :) Aj preto, ako novoročné prianie, som pre vás vybrala jeden z mojich obľúbených žalmov - "Dobrý pastier" :) Takže v tomto duchu vám v Novom roku 2016 želám:

Dobrý pastier
Aby bol Pán (Ježiš) váš pastier a aby vám nič nechýbalo;
nech vás pasie na zelených pašienkach.
Vodí vás k tichým vodám a osviežuje dušu.
Nech vás vodí po správnych chodníkoch, verný svojmu menu.

Aj keby ste mali ísť tmavou dolinou, nebojte sa zlého, lebo On je s vami.
Jeho prút a jeho palica, nech sú vám útechou.

Nech vám prestiera stôl pred očami vašich protivníkov,
leje vám olej na hlavu
a kalich vám napĺňa až po okraj.

Jeho dobrota a milosť nech vás sprevádzajú po všetky dni vášho života.
A nebojte sa prijať jeho príbytok, v ktorom môžete bývať mnoho a mnoho dní.

(Porovnaj Žalm 23) 






Všetko dobré do Nového roku a do nosenia priatelia ;) 


Pozn.: Obrázok prevzatý zo zdroja TU.

Komentáre

Obľúbené príspevky